Crochet Along (CAL) 2015

https://maryshaken.blogspot.nl/

Met spanning zit ik nu te wachten op de postbode, want hij brengt dit:


Het zijn alle 69 kleuren van Scheepjes Catona van 25 gram / 62,5 meter van 100% gemerceriseerd katoen en geschikt voor haaknaald 2,5 / 3,5 mm.

En wat ga ik daarmee doen? Nou ... ik ga beginnen met de Cal 2015 deken. Het project is wel bijna afgelopen, maar de patronen van alle weken zijn als pdf te downloaden bij Terray en Jolanda. Zij hebben deze deken ontworpen. Een knap staaltje werk!

De deken is eigenlijk een heel grote 'Granny' in allerlei verschillende steken:



De verschillende stadia van de deken van Terray:




Andere kleurencombinaties leveren meteen een 'andere' deken op:





Nou, waar blijft de post ... ik kan niet wachten om te beginnen 😻

En zo is mijn deken uiteindelijk geworden:




HAAKNAALD